למה חשוב לבחור נכון עורך דין לגירושין   (12.07.2015)

 

כשזוג נפגע בשל רשלנות רפואית הזוגיות שלהם עומדת למבחן, רשלנות בהריון, בלידה ובילד יכולה לטלטל אפילו את הזוגיות החזקה ביותר, לא מעט מקרים שמעבר לפגיעה בעובר ובילד, הייתה פגיעה גם בזוגיות, הכעס, העצבים, התסכול בגלל המקרה יכול לפרק גם את הקשר החזק ביותר, אם כבר הגעתם לרגע הזה של גירושין, אתם מבינים שזה הולך להיות שלב לא נעים בחיים שלכם, גם אם אתם יוזמים את המהלך, עדיין, מדובר בסיטואציה לא נעימה, גם לכם וגם לבן/בת הזוג, לכן חשוב מאד לנסות להקל על המהלך הזה כמה שיותר עם עורך דין מומחה בתחום שיוכל ללוות אתכם בכל התהליך, להשרות בטחון ורוגע על התהליך עד כמה שניתן.

 

כל עורך דין לגירושין המנוסה בתחום יודע ומכיר את הדרך הלא פשוטה הזאת ולכן יודע שמעבר לניצחון, חשובה מאד הדרך.

 

תחושה נעימה וכימיה

לא פחות מתוצאות הדיונים, חשובה הדרך שתעברו במשך הזמן עד שיתבהרו הדברים. עורך דין גירושין הוא האדם המרכזי אשר ילווה אתכם לאורך תקופה זו והוא האוזן הקשבת המרכזית שלכם. לשם כך עליו להיות קודם כל בן אדם, להיות אמפתי וסבלני ובעל גישה חיובית. גם אם אתם מלאים בכעס, הוא צריך להיות עבורכם כסלע איתן ולא להיסחף אחר הכעס שלכם אלא לדאוג לאינטרסים שלכם בצורה שקולה והוגנת. גם אם לא בחרתם בהליך גישור לתהליך הגירושין, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין המתמחה גם בגישור. גישתו בתור שכזה תהיה אנושית יותר והוא יראה את התמונה הרחבה, כולל טובתם של הילדים. אל תשכחו כי האדם ממנו אתם מתגרשים הוא עדיין הורה אהוב לילדיכם ויש לשמור איתו על יחסים טובים ככל האפשר גם עם סיום התהליך.

 

המלצות מאלה שהיו במצבכם

כמו בכל מקצוע, כדאי להיעזר בהמלצות אם כי כאן חשובה מאוד ההתאמה האישית. ליווי לאורך תהליך גירושין אינו דומה לתיקון סתימה בכיור… לכן, שמעו המלצות מאנשים אותם אתם מכירים היטב וסומכים עליהם ובסופו של דבר עשו את הבחירה שלכם על פי שקלול כל הנתונים שבידיכם.

זכרו כי זהו שלב מאד קריטי בחיים שלכם ותוצאות הסיכום ביניכם לבין בת/בן הזוג ימשיכו להשפיע על המשך חייכם וגם על ילדיכם במידה ויש, לכן אל תקלו ראש בבחירה, תבחרו עורך דין איכותי.

 

-מאמרים אחרונים בתחום

-

-יצירת קשר

    או חייגו:054-7831632

    -

    -עלון חדשות

    הרשמו לדיוור תקופתי
    של משרדינו והישארו
    מעודכנים במאמרים
    פרסומים אחרונים

     

    -